Pages

28 Aug 2014

HADELISTE - PET PEEVES




Der er bare nogle ting, der kan få det til at løbe koldt ned ad ryggen og vende det hvide ud ad øjnene på een. For nogle er det fingernegle mod en tavle, for andre er det folk, der spiser med åben mund. For mig er det de her ti ting:

1. Folk, der skriver "intra" på annoncer, i stedet for at skrive interesseret. What the actual fuck?! "Intra" var noget man sagde i 2. klasse, når man byttede klistermærker eller Pokémon-kort. 

2. Simon Talbot. Ja, det er ikke for at være tarvelig, men den forvoksede præpubertære joke på en stand up-komiker mand får virkelig mit pis i kog. Du er plat, forudsigelig, for meget og, slet og ret, ikke sjov. Stop. Nu. 

3. Mangel på kreativitet og originalitet. Måske det ikke er en pet peeve som sådan, men se det som min måde at anerkende, at dette er er den anden hadeliste i træk her på bloggen. Ahem, carry on...

4. Cappuccino på sojamælk. Lortet skiller og i stedet for et fint hjerte eller en snirklet rosetta, former der sig i stedet noget, der mest af alt ligner en vandmand, der har været i nærkamp med en 5-årig seriemorder in spe. Det fucker totalt mit latte art game op, altså! Pretentious? Moi? #baristaproblems

5. Folk, der smider afgnavet tyggegummi/afpillede øl-etiketter/plasticindpakning fra cigaretpakker i askebægeret. Det har intet - og her mener jeg altså intet(!) - at gøre dér! Sådan et lille lejrbål af gummi, plastic og cigaretskodder over en kold fra kassen, er altså ikke vildt hyggeligt. Smid det dog i skraldespanden. 

6. Lyden af folk, der spiser, særligt når jeg ikke selv spiser. Det er virkelig ikke den bedste side af min personlighed, men jeg kan slet ikke klare det. Faktisk er det så slemt, at jeg nogle gange bliver nødt til at forlade lokalet, når folk spiser. 

7. Camping-mode. I kan kalde det sliders, buckethats og bum bags, så tosset I vil, det ændrer dog ikke på, at det i sidste ende stadig er badesandaler, bøllehatte og bæltetasker. God tur til Lalandia, "fashionistas". 

8. Nomineringer på de sociale medier. Bund en øl, hop i vandet, hæld isvand over dig selv og kald det velgørenhed, sæt ild til dig selv; same shit, different toilet! 

9. Twerking. Engang hed det bare bootyshaking, nu hedder det twerking, så snart en kendt type løfter den ene balle for at slippe en vind. Så slap dog aaaaf! 

10. Fuldvoksne mænd på penny boards. Det ser simpelthen så fjollet ud. Jeg mener; kan de ikke selv se det? Deres store str. 46-plader kan knap nok være på boardet. Køb et rigtigt skateboard næste gang, ikk'? 


No comments:

Post a Comment

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!